خرید عمده انواع پیستون موتور پژو Xu7 و Tu5

در این حالت در کورس تراکم فشار گاز در هم اکنون حجمی به پله داخلی نیرو اعمال کرده و سبب ساز می شود که حلقه کلیدی نیروی بیشتری به جداره سیلندر چسبیده و عمل آب بندی را خوب تر انجام می دهد. مرحله و شدت اجرای همین مراحل میتواند در غایت انتخاب کننده اقتدار خروجی نهایی پیشرانه ویژه کاربری بخصوصی باشد که صاحب و مالک آن را گزینش میکند. موتور TU5 اصلی دو میل سوپاپ که ۱۶ سوپاپ را گشوده و بسته می کنند می باشد، البته هیچ جور کنترل هوشمندی برای محل ورود و خروجی هوا و دود وجود ندارد. همینطور در موقع آغاز مقداری پدال گاز را فشار دهید تا هوای بیشتری به سیلندر وارد شده و بنزین سرعت بالا بخار شود و زمان کمتری به جهت استارت زدن صرف شود. پیشرانه TU5 هر چند همین روز ها سرگرم مسائل و مشکلاتی شده میباشد که ناشی از کفیت پایینتر ساخت آن میباشد البته در کل می توان به این پیشرانه هنوز همرتبه قابل قبولی اعطا کرد اگر‌چه که این پیشرانه در مقایسه اهمیت پیشرانههای روز جهان دیگر یک پیشرانه بهصرفه حساس بازده بالا و مصرف مطلوب قلمداد نمیشود؛ البته در تمام همین پیشرانه نسبت به حجم خویش بازده مهربانی داشته و توان و گشتاور قابل قبولی اصلی مصرف سوخت ذیل در اختیار راننده میگذارد. رادیاتورها به علت صورت مشبکی که داراهستند دوچندان در معرض هوا هستند و این فرمان منجر می شود که تبادل حرارتی متعددی در آن ها صورت گیرد. ماشین هایی که مجهز به موتورهای درون سوز میباشند معمولا مبتلا گرم شدن بیش از حد اجزا می شوند که این حالت به برهان انفجار باطن موتور رخ می گیرد. در رانندگی اصلی شتاب بسیار این واقعه در هر سیلندر ۳۰ تا ۴۰ بار در هر ثانیه صورت می دهد. هنگامی پیستون به سمت بالا رانده می شود و سوپاپ های دود و بنزین بسته اند ترکیب سوخت و هوا در سیلندر قیمت پیستون هورنت تیوفایو متراکم می شود. از دیگر ویژگیهای همین موتور، سیستم جرقهزنی و کامپیوتر پیشرفته آن می باشد که سبب می‌شود تا کارایی پیشرانه در هر شرایطی بالا باشد. ضمن این که برخلاف پیشرانه XU7 پژو که بهشدت در منطقه واشر سر سیلندر و سر سیلندر ضعیف است، این پیشرانه در این دو بخش بهشدت مقاوم است. گاهی روزگار ها آب رادیاتور اندک می شود و سیستم دچار نقص‌ می شود ولی قبل از این که بدانید علت قلیل شدن آب رادیاتور چیست خوب تر می باشد با اجزای متفاوت این سیستم آشنا شوید. این نقطه ضعف این موتور می باشد، چرا که در دور موتور های پایین نیاز به هوای کمتری در موتور می باشد.(دلیلش جلوگیری از ناک، و کمتر مصرف سوخت هست) اما این موتور در به دور تحت نیز مثل بدور بالا میزان گشوده شدن سوپاپ های هوای برابری دارد. پیستون توربو موتور TU5 دانسیته بالا و تقویت شده مطلوب برای افزایش مقدار اسب بخار و گشتاور خودروهایی دارای موتور توربو TU5 ، پیستون های ارائه شده بهترین گونه پیستون به جهت موتور توربو TU5 میباشند. از آن جایی که همین ضربات مستقیما به سطح پیستون، شاتون و میلنگ وارد میشود، در تراکمهای بالا به کارگیری از ادوات دوار بالانس شده و ساخته شده از جنسها و روشهای خاص، نظیر جنس تیتانیوم یا نحوه فورج کاری، واجب است. TU5 موتوری می باشد که دارای پژو ۲۰۶ تیپ۵ به ایرانیان عرضه شد و بعد از آن مهم ایجاد قطعات داخلی آن در درون کشور و تغییرات در ECU به اصطلاح ایرانیزه شد و در محصولات دیگر کشور‌ایران ماشین نظیر پژو پارس، رانا، پژو ۴۰۵ هم گزینه به کارگیری قرار گرفت. بسته به میزان بوست نیاز به شمع موتور دارای درجهی مختلف دارید. به طور معمول موتورهایی که روغن سوزی دارند، رسوبات سنگینی در اتاق احتراق و سوپاپ محل ورود داراهستند که به مقادیر معمولی مواد پاک کننده در بنزین واکنش نشان نمیدهند، در همین صورت به پاک کننده بیشتری نیاز می باشد که به باک بنزین طولانی خیس یا مستقیما به باطن انژکتورها تزریق شود. احتمال نیاز به تقویت تمام سیستم انتقال نیرو از دیسک و کاغذ کلاچ (یا توربین در گیربکسهای اتوماتیک) گرفته تا خویش گیربکس، اتصالات، چهارشاخها، به خصوص پلوسها و تایرهای اختصاصی در تیونینگهای حرفهای غیر قابل چشمپوشی است. رخ دوران پیستون به رخ دایره تام ساخته نمی شود و به صورت بیضوی طراحی شده است. به جهت نمونه گرمترین روز سال در گرمترین مکان مرزو بوم را در لحاظ بگیرید و موتور را پرنور و مضاعف به آن فشار وارد نمائید چه می گردد ؟ در طراحی ساختمان پیستون قطر پیستون را کمی کوچکتر از قطر داخلی سیلندر در نظر می گیرند. به جهت از در بین بردن همین خلل به این معنا که تولید مخلوط سوخت و هوای فشرده و دوری از گیرکردن پیستون داخل سیلندر ، قطر پیستون را تا آنجا که به بدنه سیلندر گیر نکند پهناور صحیح می کنند و برای تولید ادغام فشرده سوخت و هوا از حلقه های ظرافت در دیواره پیستون استعمال می کنند. از همین رو مسیرهای محل ورود هوا و خروجی دود را طی فرایندی تحت عنوان پورت و پولیش به مقدار مشخصی گشادتر و درون آنها را صیقلی می‌نمایند تا هوا به راحتی وارد و اصلی کمترین محدودیت ممکن از آن بیرون شود. بوش سیلندر قطعهای است که در همگی موتورها چشم می شود البته در برخی از آنها این قطعه به بدنه سیلندر متصل هست و مستقیما خنککاری نمی‌شود ولی در بعضا دیگر بوش یک قطعه مجزا است که دربین آن و بدنه سیلندر به وسیله آب، خنککاری میشود.

حتما بخوانید:
مطالعات نشان می دهد که افزایش شدید دمای آب منجر به مرگ و انقراض برخی از گونه های آب کم عمق در سواحل اسرائیل شده است - ScienceDaily
hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum instagram beğeni bayan escort - vip elit escort html nullednulled themesMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme BozdurmaVodafone Mobil Ödeme KamagraMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme Bozdurma Vodafone Mobil Ödeme Bozdurma