در صورتی که شناگر حرفهای نیز نباشید، عالی هست یک عینک شنای بی آلایش یا این که یک ماسک شنا اصلی خودتان ببرید. در استخر هایی كه سكوی آن‌ها ۸ تا هست به نفر اول ۹ امتیاز تعلق خواهد گرفت در جمع شناهای انجام هر شناگر امتیازات آن پشت و بررسی می شود و مقامهای نخستین تا ششم اعلام می شود.همین روش برای مسابقات تیمی نیز انجام می شود(امدادی)با این تفاوت كه گروه اولیه ۱۴ امتیاز و مجموعه دوم ۱۲ امتیاز و الی آخر. سر به اندازهای میچرخد تا دیگر آبی پیرامون دهان نباشد و شناگر از خلا طبیعی تولید شده بوسیله موج کمانی صورت سود جسته و پایینتر از تراز معمولیآب نفسگیری میکند. در حالتی که برایتان مقدور میباشد که در رودخانه یا این که دریا شنا کنید، تمرینتان خوب تر خواهد شد زیرا موج ها باعث خواهند شد که مقاومت بدنتان بالاتر برود. همینطور اشخاصی که مشکل آسم دارند قرار گرفتن در محفظه استخر می تواند یاری زیادی به درمان ان ها کند.برخی مطالعات نشان می دهد اشخاصی که به شکل منظم تمرینات شنا را انجام می دهند احتمال در گیر شدن به بیماری آسم تا حد قابل توجهی در انها کمتر پیدا می کند.در صورتی که به بیماری آسم در گیر هستید در خصوص شنا کردن مطلقا اساسی پزشک خود مشورت کنید چراکه ممکن هست کلر موجود در آب برای سلامتی شما زیان داشته باشد. به این دلیل شنای پروانه برای بالا بردن استقامت بدن، تقویت کردن عضله های شکم، سینه، کمر، بازو و ران ها موءثر خیس از آن چیزی میباشد که فکرش را می کنید. حولههایی که بهطورخاص به جهت استخر یا این که ساحل طراحی شدهاند بهتر از حولههای ساده هستند؛ زیرا زودتر خشک می شوند و شن و ماسه آن‌ها را لک نمیکند. یک کولهپشتی یا این که ساک معمولی هم کفایت میکند. یک روپوش باریک یا این که حولهای همپا ببرید تا درصورتیکه خواستید در اطراف استخر گردش نمایید یا این که در ساحل گام بزنید بپوشید. ۱. هنگام رفتن به استخر یا دریا، صرفا شنا در مناطقی که می دانید ایمن میباشند را تعیین کنید. چنانچه در ساک فضای کافی دارید، حوله بزرگتری را بردارید که بتوانید کامل دور خودتان بپیچید. بیایید ببینیم زمانی برای شنا می‌روید چه چیزهایی را باید بردارید. مثلا در بعضی استخرها (مخصوصا دولتی) اجازه پوشیدن مایوی دو تکه یا رشتهای را به خانمها نمیدهند. هنگامی که شما این نوشته را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه حیاتی حلقه شنا بادی وب وبسایت خویش باشید.

ایندکسر