این مبلمان باید هم به گونه ای استاندارد باشند که کارمندان احساس راحتی کنند و هم متناسب با دکوراسیون و تازئینات داخلی دفتر اداری باشند. هنگامیکه قصد طراحی اداری دارید، باید بدانید که بعد از اینکه نوع فعالیت شما مشخص شد، می توانید با گروه معماری ما تماس بگیرید و با ترسیم پلانی که ما برای شما انجام می دهیم و در زمینه کاری شما مناسب می باشد، می توانید به صورت پلان های بسته یا پلان های سلولی باز از آن ها استفاده کنید، البته لازم به ذکر است، بدانید که هر گونه از این طرح ها دارای نقاط ضعف و قوت متعددی هستند که در ادامه این مطالب در تلاشیم بیشتر در رابطه با آن ها برای شما صحبت کنیم. در طراحی دفتر کار کوچک به دلیل کمبود در فضا باید همه قسمت ها را در نظر بگیرید و از آنها نهایت استفاده را داشته باشید و تقسیم بندی فضا های شما به گونه ای باشد که ضمن داشتن کمترین پرتی از تمام قسمت ها، بیشترین بهره را ببرید.

به همین دلیل طراحی دفتر کار کوچک و دکوراسیون داخلی آن به یک مساله ی بزرگ تبدیل میشود. چوب متریالی است که برای دکوراسیون داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می گیرد، این عنصر زنده به دلیل برخورداری از ویژگی های خاص و منحصر به فرد همواره مورد توجه طراحان دکوراسیون بوده و امروز نیز در سبک های جدید طراحی داخلی جایگاه ویزه ای پیدا کرده است. اداراتی با فضای کوچک و بدون ارباب رجوع می توانند محیطی غیر رسمی تر و فضایی دوستانه تر داشته باشند.همچنین برای سبک کار های هنری و یا کارهایی که نیاز به همکاری گروهی تمام کارمندان دارد، فضایی دوستانه و غیر رسمی مناسب تر خواهد بود. رنگ سبز باعث می شود یک نواختی در فضا از بین برود علاوه بر تاثیر رنگی گیاهان بر روی دکوراسیون، گیاهان بر روی روحیه کارمندان تاثیر گذار هستند و مانند نور خورشید که انرژی مثبت دارد گیاهان نیز باعث می شوند انرژی مثبت در فضا پراکنده شود که این انرژی بر عملکرد کارکنان بی تاثیر نخواهد بود. امیدوار هستیم مقاله فوق که درباره طراحی دفتر اداری کوچک صحبت شده بود بهشما کمک کند در بهبود چیدمان فضای کاری شما، چرا که نحوه طراحی دکوراسیون اهمیت زیادی بر تصمیم و نظر مشتریان شما خواهد داشت.

لطفا با ارائه نظر خود درباره مطلب طراحی دفتر اداری کوچک در سایت مهرازک را در بهبود و بالا بردن عملکردمان یاری فرمایید. به جز مسئله ورود ارباب رجوع در طراحی پلان و سیرکولاسیون فضای اداری و محل قرار گرفتن میز منشی، این را نیز باید در نظر گرفت که دسترسی منشی به اتاق مدیریت باید مسیری باز باشد تا در حداقل زمان بتواند به آن محل دسترسی داشته باشد. در طراحی اتاق مدیریت کمدی بزرگ برای فایلنیگ در کنار میز ریاست قرار گرفت تا مدیر مربوطه بتواند در کمترین زمان به اسناد مورد نیاز خود دسترسی داشته باشد. طراحی اولیه از موارد مهمی است که در دکوراسیون دفتر کار کوچک از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و برای این کار باید زمان زیادی را به آن اختصاص دهید تا بتوانید به بهترین گزینه دست پیدا کنید. در این صورت مهندسان طراح داخلی و متخصصان دکورات دائما با یکدیگر در ارتباط می باشند. پس از طراحی دفتر اداری کوچک به محض ورود به این فضا یکی از پوستر های دیواری با زمینه کوهستان دارای نور پس زمینه که همه جنبه های طراحی در مورد آن رعایت گردیده، توجه مخاطب را به خود جلب می کند. سبب تجمع انرژی های منفی می شوند.

علاوه بر نور کافی رنگ ها نیز بر روحیه ی کارکنان بی تاثیر نیستند و استفاده از رنگ های شاد و تنوع رنگی سبب جذاب تر شدن فضا می شود. انرژی خورشید تاثیر به سزایی در عملکرد پرسنل دارد و سبب می شود کارکنان با نشاط تر به کار خود ادامه دهند زیرا اگر فضا تاریک باشد و یا تنها با نور های مصنوعی روشن شده باشد حس خواب آلودگی در کارکنان به وچود می آید. امروز ما برای دکوراسیون اداری مدرن به عناصر کلیدی نگاه می کنیم. طراحی داخلی اداری که ترکیبی از سبک مدرن و سنتی است. مزایای معماری داخلی اداری لاکچری چیست ؟ دکوراسیون اداری لاکچری از متریال های خاص با طراحی خاص تر تشکیل شده است . اما هر چقدر که از رنگ های خنثی تر و همرنگ تر با دیوار استفاده بشه دکوراسیون فضا خلوت تر به نظر میاد. در یک فضای اداری سازماندهی و نظم مهم ترین اصولی هستند که باید رعایت شوند تا کارکنان دچار سردرگمی نشوند و به درستی کار خود را انجام دهند بنابرین در طراحی یک دفتر اداری، فضا ها باید به درستی تفکیک شوند این کار را می توانید به وسیله ی پارتیشن ها انجام دهید ولی حتما دقت کنید به صورتی فضا ها را تفکیک کنید که اگر ارباب رجوع مراجعه کرد در فضا سردر گم نشود و به راحتی بتواند مکانی که مد نظر دارد را پیدا کند.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد اصول طراحی داخلی فضای اداری بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

ایندکسر