طراحی پیستون دیزل ژنراتور ها بر پایه مزایا و مخاطراتی که نهایتا عملکرد بهینه موتور را رقم می­زند انجام می­پذیرد. پس از معین شدن ایراد خودرو، رگلاژ نزدیک ترین، دوست داستنی ترین و منصف ترین تعمیرکار را به شما معرفی خواهد کرد. روغن کاری کراس اوور نسبت به پیستون تنه مزایایی دارد زیرا روغن کاری آن منوط به حرارت احتراق نیست: روغن بوسیله ذرات دوده احتراق آلوده نمی شود ، به عامل گرما شکسته نمی شود و ممکن میباشد روغن نخ نما تر و چسبناک تری داشته باشد. هنگامی که شاتون و بغل یاتاقان بیش از حد لق باشد، سربزرگ شاتون موجب شکستگی شاتون شود و وقتی سایش یاتاقان سربزرگ شاتون بیش از حد باشد سبب انحراف شعاعی شاتون میگردد و لرزش و پیچشش که تولید می شود منجر شکستن شاتون و موجب تولید ضرر زیادی به موتور می شود و در صورتی که به موقع متوجه این خلل نشود و خودرو را خاموش نکنید ممکن است سبب ساز شکسته شدن جداره سیلندر شود و نیاز باشد که تمام مجموعه سیلندر و موتور ماشین ردوبدل شود، چونکه تعمیر سیلندر کاری هزینه زیادی داراست و پردردسر میباشد و فقط برای زمانهایی که جراحت اندک باشد مطلوب میباشد وگر خیر به هیچ عنوان این کار پیشنهاد نمیشود، تحلیل و اندازه گیری یاتاقان سر بزرگ شاتون در هر بار باز و بسته نمودن موتور موجب تشخیص به موقع و پیشگیری از آن شود. میل لنگ که تماما در روغن موتور فرو رفته می باشد , اهمیت هر توشه ساخت سیکل یا این که چرخیدن , پیستون طرح ویو روغن را به سمت دیواره پایینی سیلندر موتور میپاشد . L نشان دهنده گژن پین اصلی قطر کوچک، M بیانگر گژن پین قطر میانگین و H معرف گژن پین مهم قطر بزرگ است. پیستون ها از دیدگاههای مختلفی تقسیم بندی می شوند که یکی از از همین گونه بندی ها بر پایه مدل موتور میباشد . دو حلقه بالا رینگ های فشاری هستند که منجر می شوند که فشار ناشی از چگالی و احتراق در گوشه و کنار سیلندر حبس شده و مانع رد نمودن کمپرس شود. پیستون اهمیت مسئولیت آب بندی گاز را داراست و رینگ های پیستون را حمل می کند. در تراش دوم سیلندر از پیستون با قطر حدود ۰٫۵ میلی متر به کارگیری می شود. پیستون دارای مهم میله پیستونی بزرگی است که از پایینبه سمت پیستون منتقل می شود و در واقع یک پیستون دارای قطر کوچکتر است. همین دستگاه طوری طراحی شده می باشد که در حرکت رو به بالا بر روی روغن می لغزد و در حرکت رو به تحت آن را خراش می دهد. آرم STD یا عدد ها یا حروف لاتین (A ،B ،C ،D) حک شده روی پیستون، سایز پیستون و میزان تراش سیلندر را نشان میدهد. موتورهای دیزلی دارای سرعت آهسته ممکن می باشد نیاز به پشتیبانی مازاد به جهت نیروهای جانبی بر روی پیستون داشته باشند. پیشنهاد تولید پیستون اورسایز پراید و خرید مستقیم همین جنس از کارگاه تنها حیاتی یک تماس حساس واحد فروش میسر شده است. چنانچه دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به اخذ داده ها زیاد عمده در گزینه piston 86 top alu لطفا به مشاهده از وب وبسایت ما.

ایندکسر