کسب و امور به جهت ترقی می بایست روی مارک خویش سرمایه گذاری کنند. در دنیای دیجیتال امروزی، یکی از از خط مش های تبدیل شدن به یک برند، داشتن وب وبسایت و فعالیت اینترنتی است.
برای ایجاد یک وب سایت عالی، کارهایی می بایست انجام شود. اولی کاری که می بایست در همین زمینه انجام دهید همین است که یک نام اینترنتی خوب و دیدنی تعیین کنید. همینطور مطمئن شوید که لوگویی که تعیین می نمایید به جهت کسب و عمل شما منطقی هست و بایستی املای آن صحیح و خوانا باشد و از کلمات ناآشنا به کارگیری نکنید.
اکنون که دامنه خود را خریداری کرده اید، وقت آن هست که کارهای بیشتری انجام دهید. در این مقاله 10 گزینه دوچندان با را لیست می کنیم. نکاتی که درصورتیکه در طراحی وب تارنما خویش از آنان پیروی کنید، مطمئن باشید که وب سایت شما به جهت مخاطبان جذاب خواهد بود و تعدادی گام به موفقیت نزدیکتر شده اید.
 

1. وجود نقشه راه منطقی و اساسی

البته وب تارنما بایستی از حیث ظاهری خوشگل باشد. اما مهمتر از آن، در آغاز باید طریق فعالیت حساس وبسایت خود را بدانید. قبل از اینکه حتی بتوانید سرور خویش را گزینش کنید یا حتی یکی از از کدهای HTML را وارد کنید، باید گزینش نمایید که چه طرحی برای سایت خود در آیا نظر دارید؟ تجربه کاربری نیز برای تارنما و نیز به جهت بهینه سازی سایت برای google با است. زیرا گوگل علاوه بر محتوا، ساختار سایت را نیز در نظر می گیرد.
به این استدلال بایستی از نظر بصری و بصری یک طرح مطلوب و منطقی را گزینش کنید. به طوری که کسانی که از سایت شما مشاهده می نمایند بتوانند به راحتی دارای آن تعامل داشته باشند و منطق وبسایت شما را ادراک کنند و همچنین در سکو بندی وب سایت گوگل قرار بگیرند.

2. داده ها دقیق و مرتبط اساسی تجارت را منتشر کنید

جاش فرانکل طراح می گوید: «بزرگترین ناکامی مردم عملکرد برای ساختن وب سایتی هست که دوست دارند، نه لزوماً وب سایتی که به آن نیاز دارند». فرانکل می گوید، به جهت مثال، یک رستوران را در لحاظ بگیرید.
همه ما می دانیم که به جهت برد در کسب و کار، یک رستوران باید منویی از غذاهای خویش داشته باشد تا بتواند به راحتی مشتریان خود را از غذاهای رستوران باخبر کند. هر به دست آوردن و کاری که دارید، برای هر شرکت وابسته ای که هر برنامه ای را تبلیغ می کند اضطراری است. همین بدان معناست که شما می بایست در جایی دیتاها کاملی در گزینه به دست آوردن و فعالیت خود داشته باشید تا از آن برای اطلاع مشتریان و مخاطبان خود در آیتم جور کاری که انجام می دهید استعمال کنید. به عنوان مثال، چنانچه شغل شما فروش یک فرآورده است، باید تصاویری دارای میزان مرغوب بودن خوب برای همه محصولات خود ارائه دهید. علاوه بر این، اگر در صنعتی فعالیت می نمایید که خدمات ویژه ای به مشتریان ارائه می دهد، به عنوان مثال: سرویس ها پذیرایی عروسی، می بایست کل امور و کارهای انجام شده را حساس جزئیات در وب تارنما خود قرار دهید.
به عنوان نمونه صاحب و مالک یک تالار زیبایی می تواند نظرات و پیشنهادات مشتریان خود را در تارنما قرار دهد، زیرا مخاطبان یک تالار زیبایی دوست دارند داده ها به اندازه در مورد کیفیت همین تالار داشته باشند تا بتوانند بهتر تصمیم بگیرند. در سرانجام می توانید مهم ارسال حیث برای مخاطبان در سایت، اعتماد مشتریان خود را افزایش دهید. وبسایت خود را اساسی دقت به نیازها و علایق مخاطبان خویش به رخ شخصی طراحی نمایید تا همیشه مخاطبان خود را داشته باشید.
 
یک نکته اثر گذار به جهت وب سایت شما همین هست که قبل از طراحی وب تارنما خود، وب سایت رقبای خود را تحلیل کنید، به تیتر نمونه اگر به تولید و فروش پوشاک سرگرم هستید، می بایست بهترین رقیب خود را در راستا کاری خویش و وب سایت او پیدا کنید. همینطور تحلیل کنید و عوارض پیروزی او را بیابید، ببینید از چه سبک محتوایی در تارنما خود به کار گیری کرده است که مخاطبانش را جذب کرده است.
واربی ​​پارکر می گوید: “کوتاه نباشید، گهگاه اوقات یک یا این که دو جمله می تواند دوچندان قادر باشد.” بسته به ماهیت کسب و عمل خود، دارای تصویب دیتاها اهمیت در وب سایت خود، در فعالیت خویش توانمند و حاذق باشید.

3. اطلاعات تماس را ارائه دهید

ثبت داده ها تماس در وبسایت مطمئناً یک عدد از مهمترین کارها است، بدین ترتیب بایستی صفحه اختصاصی به خود را داشته باشد. میلز می‌گوید: «چند توشه از وب‌سایت یک شرکت تماشا کرده‌اید و فکر کرده‌اید که رابطه مهم آن شرکت چه میزان دشوار است؟» او می گوید: «بنابراین می بایست یک کاغذ اطلاعات تماس در وبسایت خویش قرار دهید و کل داده ها نظیر آدرس ایمیل، تلفن ثابت، تلفن همراه، در شکل لزوم، فرم تماس و پیوند نتورک های اجتماعی را برای کسب و کار خویش قرار دهید. دادن. تا اشخاص بتوانند به راحتی به داده ها تماس شما دسترسی داشته باشند. زیرا هیچ چیز خسته کننده تر از عدم برقراری ارتباط مهم تجارت نیست. زیرا هدف هر طراحی وب وب سایت کسب و فعالیت ارتقا جذب خریدار است.
زمانی که می خواهید دیتاها تماس و آدرس آدرس اینترنتی و کانال های اجتماعی خویش را در تارنما قرار دهید، آن را به صورت عکس در سایت قرار ندهید، آنان بایستی بتوانند روی آن‌ها کلیک کنند، براین اساس دارای کلیک بر روی آیکون های شبکه های اجتماعی، مخاطب به راحتی می تواند وارد برگه شوید مرتبط باشید و کارهایی را که بایستی انجام بدهید انجام دهید.
 
  امروزه کلیه تلفن همراه های هوشمند همین قابلیت را دارند که بر روی لینک های تماس کلیک کرده و کلیدی کلیک بر روی آن مستقیماً تماس برقرار کنند

4. رابط کاربری ساده و جذابی داشته باشید

نقشه فارغ از لغت ها اختصاری بی فایده هست و سایت فارغ از استراتژی معلوم بی معنا و بی فایده است.
مطمئن گردید که از نام های درست و منطقی برای صفحات مختلف سایت خود به کارگیری می کنید. به عنوان مثال: دارای ما تماس بگیرید یا اهمیت ما تماس بگیرید (اطلاعات تماس گنجانده شده است)، برگه درباره ما (اطلاعات در آیتم تاریخچه کمپانی شما) و …
 هنگام بسط یک استراتژی استراتژیک به جهت وبسایت خود، می بایست راهی به جهت ساخت یک فراخوان به جهت مبادرت در لحاظ بگیرید. این بدان معنا هست که آنچه مردمان دوست دارا هستند در وب سایت شما ببینند این هست که می توانند به راحتی به ورقه مورد عشق و علاقه خویش در هر صفحه از سایت بروید، سفارش دهند و به راحتی به مجموعه شما لینک دهند. بتوانید به وب سایت خود بپیوندید، به آدرس اینترنتی خویش دسترسی داشته باشید، خدمات خود را تماشا کنید، محصولات خویش را بازدید نمایید و …
شما می بایست اهداف خویش را در سایت خود روشن کنید. فرانکل می گوید: «خودتان را به جای مخاطبان و مشتریانتان بگذارید. زمانی از وب سایت شما تماشا می کنند، به آنچه می خواهند فکر کنید. اهداف آنان چیست؟ به هدف ها مشتریان بالقوه خویش فکر کنید.
به خصوص زمانی که تصمیم دارید در وب سایت خویش فروش آنلاین داشته باشید، بایستی به رابط کاربری آن دقت بیشتری داشته باشید، چون سایتی که فروش آنلاین دارااست می بایست به طور تمام امکانات و اطلاعات لازم را به رخ آنلاین در اختیار مشتری قرار دهد. تا مشتریان بتوانند به راحتی خرید خویش را انجام دهند و به تارنما شما اعتماد کنند.

5. لینک شبکه های اجتماعی را در وبسایت درج کنید

توییتر، فیسبوک، لینکدین، اینستاگرام، تلگرام، پینترست، وب سایت گوگل پلاس، آپارات و غیره. کانال های اجتماعی میباشند که امروزه آیتم استقبال بیشتر مردم قرار گرفته اند.
امروزه کانال های اجتماعی زیادی وجود داراست که شما بایستی در آن‌ها عضو شوید و کسب و کار خویش را در سایت خویش توسعه دهید تا کسب و فعالیت خود را توسعه و گسترش دهید. همین نیز در سئوی شما زیاد مفید است. فعالیت در کانال های اجتماعی و اکران لینک و پیوند های آن ها در وب وبسایت سبب ساز تبلیغ برند شما می شود.

 

ایندکسر