یوتیوب در آستانه ی رقابت با نت فلیکس


یوتیوب اخیرا در حال مذاکره با شرکت های سرگرمی برای توسعه یک مدل کسب و کار جدید بوده است. ظاهرا این شرکت قصد دارد با راه اندازی فروشگاه اینترنتی جدید سرویس پخش ویدئو، فعالیت های خود را گسترش دهد.

گزارش کردن تجارت امروز; یوتیوب، پلتفرم محبوب اشتراک‌گذاری ویدیو، برای کمک به توسعه پلتفرم جدید با شرکت‌های رسانه‌ای برجسته ارتباط برقرار می‌کند. به گفته منابع آگاه، این پلتفرم عمدتاً به عنوان یک کانال فروشگاهی عمل خواهد کرد. علاوه بر این، این گزارش اشاره می کند که غول فناوری حداقل 18 ماه است که روی توسعه این پلتفرم کار می کند و احتمالاً اوایل پاییز امسال آن را راه اندازی خواهد کرد.
در حال حاضر شرکت «آلفا بت» به هیچ یک از سوالات مطرح شده در این رابطه پاسخی نداده است. با توجه به اینکه مصرف کنندگان در سراسر جهان اکنون از خدمات تلویزیون کابلی یا ماهواره ای به خدمات پخش اشتراکی روی آورده اند. بنابراین، اتخاذ چنین تصمیمی توسط یوتیوب جای تعجب ندارد. به عبارت دیگر، پلتفرم اشتراک ویدیو به زودی با شرکت هایی مانند نتفلیکس و آمازون پرایم ویدیو رقابت خواهد کرد.
لازم به ذکر است که یوتیوب با این اقدام به جمع شرکت هایی چون اپل و روکو پیوست و تلاش خواهد کرد جایگاه خود را در بازار سرویس های پخش ویدئو تثبیت و تثبیت کند. به همین ترتیب، برخی شایعات حاکی از آن است که Walmart Inc. در حال مذاکره با برخی از شرکت های رسانه ای برای گنجاندن سرگرمی های جریانی در سرویس اشتراک خود است.

حتما بخوانید:
فیزیکدانان صدای یک مایع کامل را ضبط می کنند - ScienceDaily

پایان مقاله

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum instagram beğeni bayan escort - vip elit escort html nullednulled themesMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme BozdurmaVodafone Mobil Ödeme KamagraMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme Bozdurma Vodafone Mobil Ödeme Bozdurma